Întrebări frecvente

Pentru a cumpăra aveți la dispoziție mai multe posibilități:
  • să adăugați produsul în coș folosind butonul ok  apoi  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  câmpurile necesare.
  • să ne trimiteți un e-mail folosind rubrica contact;
  • sau să sunați la numărul de telefon indicat la rubrica contact.
  • În decursul zilei veți fi contactat pentru confirmarea comenzii.

 

  • Serviciile sunt oferite exclusiv online, conform specificațiilor din pagină.
  •  
  • Plata cu cardul – Poți plăti online cu cardul de debit sau cu cardul de credit. Plata este procesată și securizată de către MobilPay.
  • Plata prin transfer bancar – Poți plăti prin ordin de plată doar în baza formularului de comandă salvat în contul tău, la plasarea comenzii. Livrarea serviciului se va face după confirmarea plății în contul IBAN: RO35BTRLRONCRT0597591001, deschis la Banca Transilvania.

Comenzile se pot plasa și telefonic sau prin e-mail, totuși îți recomandăm crearea unui cont pentru a evita reintroducerea acestor date la o comandă ulterioară, sau introducerea eronată a datelor tale.

În cazul în care doriți să modificați o comandă lansată, vă rugăm să ne contactați telefonic si sa precizați numărul și datele comenzii pe care le puteți regăsi în e-mailul de confirmare pe care l-ați primit în momentul efectuării comenzii.

În acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-mă telefonic la numărul  +(40)743-150.777.

În cazul în care nu sunteți mulțumit de un serviciu, puteți renunța la el în termen de 5 zile lucrătoare de la data achiziționării serviciului.

În limita termenului dat mai sus trebuie trimisă o notificare scrisă în acest sens prin email la adresa anca@invatmontessori.ro

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.